Κυριακή 13 Απριλίου 2014

Ένας Μαλεβιζιώτης συστήνεται: Βιογραφικό Κώστα Καμπιτάκη υποψήφιου δημάρχου Μαλεβιζίου με τη δημοτική κίνηση «Ελεύθεροι Δημότες Μαλεβιζίου»



Γεννήθηκα στις Βούτες Ηρακλείου το 1952. Ο πατέρας μου ήταν από το Πενταμόδι και η μητέρα μου από την Τύλισο (Παγκαλάκη). Σπούδασα στην Ανωτάτη Γεωπονική Σχολή Αθηνών. Είμαι παντρεμένος με την Καλλιόπη Βαρδαλαχάκη, που κατάγεται από τον Κρουσώνα και έχουμε αποκτήσει δυο παιδιά (Το Μύρωνα και τον Αντώνη – Γιώργη)
Η επαγγελματική μου σταδιοδρομία αρχίζει στον Κρουσώνα, όπου εργάζομαι ως γεωπόνος στον Αγροτικό Συνεταιρισμό (1983 – 1988). Εντοπίζω την πρώτη προσβολή των αμπελιών από τη φυλλοξήρα στην περιοχή του Μαλεβιζίου και  συμμετέχω στην κατάρτιση του πρώτου προγράμματος, για την καταπολέμησή της. Από το 1988 εργάζομαι στα Συνεταιριστικά Φυτώρια Νομού Ηρακλείου, συμβάλλοντας στην αναμπέλωση της Κρήτης. Από το 2003 έως το 2012 εργάζομαι ως εκτιμητής στον ΕΛΓΑ και ως αξιολογητής στον ΟΠΕΚΕΠΕ, στη Διεύθυνση Αγροτικής Ανάπτυξης Ηρακλείου. Είμαι εκπαιδευτής ενηλίκων στους τομείς της αγροτικής οικονομίας,. Έχω πραγματοποιήσει πλήθος από πραγματογνωμοσύνες, για ζημιές γεωργικών εκμεταλλεύσεων. Ασχολήθηκα με την αρχιτεκτονική τοπίου με σημαντικές επιτυχίες (περιβάλλοντες χώροι ΠΕΠΑΓΝΗ,  ΙΤΕ κλπ).
Διετέλεσα Πρόεδρος της  ΔΕ του Γεωτεχνικού Επιμελητηρίου Κρήτης από το 1995 – 1997 &ι από το 2004 μέχρι το 2011. Με την ιδιότητα μου αυτή υπήρξα μέλος του Περιφερειακού Συμβουλίου Κρήτης - μέλος του ΔΣ του Περιφερειακού Ταμείου Κρήτης.
Τα τρία τελευταία χρόνια (2011 – 2014) είμαι δημοτικός σύμβουλος στο Δήμο Ηρακλείου,  επικεφαλής της δημοτικής κίνησης «Ηράκλειο – Ανθρώπινη Πόλη». Εκεί έδωσα τη μάχη μαζί με το λαό του Ηρακλείου ενάντια στην τρόικα & τα μνημόνια.
Ήμουν ιδρυτικό μέλος της Φοιτητικής Ένωσης Κρητών στη διάρκεια της δικτατορίας. Η χούντα με συνέλαβε και καταδικάστηκα από στρατοδικείο σε φυλάκιση 6 μηνών. Μέλος της ΚΝΕ & του ΚΚΕ (1974 – 1983), του Συνασπισμού & του ΣΥΡΙΖΑ (1996 μέχρι σήμερα).
Σήμερα δίνω μαζί με την κίνηση «Ελεύθεροι Δημότες Μαλεβιζίου» τη μάχη, για ένα Μαλεβίζι, όπου οι δημότες θα βρίσκονται στο κέντρο λήψης των αποφάσεων! Για έναν δήμο, που θα υπηρετεί τις κοινωνικές ανάγκες & όχι τις ανάγκες των κολλητών, για ένα δήμο με διαφάνεια, δημοκρατία και συμμετοχή!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου